- Hráči kritizovali Star Wars Outlaws za stealth misie, kde je hráč po odhalení poslaný späť k poslednému checkpointu
- Režisér hry kritiku uznal a štúdio pripravuje nápravu
Hra Star Wars Outlaws nezískala tak vysoké hodnotenia, aké by si želal režisér hry Julian Gerighty. Výhrad bolo mnoho a jednou z nich boli tzv. instafail stealth misie. Misie, kde je hráč po odhalení poslaný k poslednému checkpointu. Gerighty v rozhovore pre GamesRadar+ priznal, že ich implementácia bola chybou a štúdio už pripravuje update, ktorý situáciu zmení.
„Pravdepodobne máte na mysli jednu z prvých misií v Mirogane, ktorá je neuveriteľne náročná,“ povedal. „A pre mňa je to chyba, a to je niečo, na čom budeme pracovať, aby sme to zlepšili. Nemyslím si, že to znamená úplne odstrániť fail state, ale myslím si, že existujú milióny zmien, kde to môžeme urobiť oveľa príjemnejšie a zrozumiteľnejšie.“
Gerighty prezradil, že takéto poňatie misií sa do hry prikradlo v posledných dňoch vývoja hry: „Len nechceme, aby to bolo nespravodlivé. A dnes si myslím, že je to nespravodlivé,“ povedal. „A verte tomu alebo nie, nebol to náš zámer. Je to skôr niečo, čo sa vkradlo asi v poslednom týždni a čo už opravujeme pre patch, ktorý vyjde možno o 10 dní.“
Mathias Karlson zo štúdia Massive dodal: „[Chceme, aby sa hráči nachádzali] na hranici medzi: „Okej, som úplne v utajení, aha do r***: Už ma uvidia. Videli ma, ale stále s tým môžem niečo urobiť, pokiaľ nevyvolám poplach. Môžem na mieste vytvoriť chaos, aby som sa tomu mohol vyhnúť‘.“