Japonský režisér a spisovateľ otvorene priznal vzťah k alkoholu, ako aj nezvyčajné zdroje inšpirácie.
Yoko Taro sa netají tým, že pri tvorbe mapy prvej hry Nier, ktorá prišla na Xbox 360 a PS3 v roku 2010, sa inšpiroval hrou The Legend Of Zelda: Ocarina of Time. Zdá sa, že inšpirácia na jednu z najzaujímavejších častí novej Nier, s podtitulom Automata, prišla z oveľa nezvyčajnejšieho zdroja. Pri rozhovore na GDC konferencii, kde sa Taro už tradične zúčastnil so svojou maskou Emila, (postavy z univerza Nier) priznal, že nápad, ako spojiť hráčov prostredníctvom správ, zadódovaných v hrateľných záverečných titulkoch hry, prišiel z reklamy na Coca-Colu. Nier: Automata má dokopy 26 koncov, ktoré môžu nastať hocikedy v priebehu hry. Po dosiahnutí skutočného konca s označením E, hra hráčom ponúkne ešte jednu minihru, po ktorej môžu zanechať povzbudzujúcu správu ostatným hráčom, trápiacim sa s dostiahnutím úplneho konca a odhalením posledného tajomstva hry.
Yoko Taro priznal, že tento nápad ukradol z reklamy na slávny nápoj, ktorá sa vysielala pred niekoľkými rokmi v Indii a Pakistane. Projekt vtedy umožňoval ľuďom z týchto krajín pomocou obrazoviek na Coca-Cola automatoch spolu hrať videohry a komunikovať v reálnom čase.
Japonský režisér zároveň priznal aj prínos alkoholu na jeho tvorbu. Ten mu vraj pomáha uvoľniť sa a byť lepším spisovateľom. Zároveň však kvôli nemu musí chodiť skôr spávať.