- Todd Howard poskytol rozhovor pre BAFTA, kde rozprával o svojej kariére
- Taktiež priblížil filozofiu vývoja hier v štúdiu
Todd Howard a sľuby. To je kombo, ktoré je štandardnou súčasťou všetkých hier od Bethesda Game Studios. Naposledy sme sa pri Starfielde dočkali sľubov o tisícke planét. Čo síce technicky pravda bola, no zároveň by možno bolo pre hru lepšie, ak by tých planét bolo maj menej.
V rozhovore pre BAFTA Howard prezradil, že táto „nezodpovedná veľkosť“ BGS hier je výsledkom toho, že štúdio škrtá veľmi malé množstvo obsahu zo svojich hier. Niečo, čo pre iné štúdiá neplatí.
„Moja práca v hrách často spočíva v tom, že som režisérom, trochu ako filmový režisér,“ povedal, “kde spájate všetky časti od umenia, kamery, technológie, ktoré naši inžinieri vytvárajú, aby tieto svety ožili.“
„A samozrejme, [je tu] aj všetko písanie, návrh úloh a dizajnér úrovní, a v našich hrách je toľko častí, že som v naozaj jedinečnej pozícii, keď môžem spolupracovať s toľkými úžasnými ľuďmi a spojiť to všetko dohromady.“
„V skutočnosti sme v Bethesde z našich hier ukrojili len veľmi málo, a preto sú hry také nezodpovedne veľké.“
Práve dnes sa chystá vydanie expanzie Shattered Space pre Starfield. Táto expanzia však bude protipólom veľkosti pôvodnej hry Starfield, nakoľko sa celá bude odohrávať len na jednej planéte.