Napriek tomu, že EA nám na E3 2018 ukázalo Anthem relatívne do hĺbky, existuje ešte veľa aspektov o ktorých nevieme nič.
Preto sme vďační, že existuje Mark Darrah, producent hry, ktorý si čas v práci kráti odpovedaním na otázky fanúšikov a teda sa týmto spôsobom dozvedáme dosť podrobné informácie o hre.
Podľa Darraha, hráči si budú môcť vytvoriť viacero postáv. No jedna postava bude môcť pilotovať všetky typy Javelinov, takže veľký zmysel v tom nie je, iba že by chcel hráč prežiť celý príbeh a levelovanie na novo.
Javeliny sa odomykajú prostredníctvom misií, ktoré sú k nim pripojené. Budete vedieť, ktorý Javelin idete odomknúť dokončením misie. Taktiež pri zbieraní lootu budete zbierať aj loot pre ostatné Javeliny, ktoré momentálne nepilotujete, aj keď RNG systém bude nastavený tak, že bude preferovať loot, ktorý si môžete vybaviť na Javelin, s ktorým ste v otvorenom svete. Všetok loot totiž bude ovplyvnený levelom Freelancera.
Hráči samozrejme budú mať inventár, ale nebudú vedieť zmeniť výbavu Javelinu počas misie. RPG strom schopností Freelancera sa bude dať vyresetovať.
Misie sú dizajnované pre jedného až štyroch hráčov a po skončení príbehu čaká hráčov hromada vedľajších misií.
Anthem vychádza 22. februára na PC, Xbox One a PlayStation 4