Hra mala byť v problémoch už dlhší čas.
Update: Microsoft potvrdzuje zrušenie hry Scalebound.
Pôvodná správa: Kotaku prinieslo informácie, ktoré nepotešia žiadneho fanúšika konzolovej Xbox One exkluzivity Scalebound. Čerpajúc z niekoľkých zdrojov web vyhlásil, že Scalebound bol zrušený, po približne 4 rokoch vývoja. Klebety sú síce klebety, no odpoveď Microsoftu webu Gematsu na vzniknutú situáciu len prilieva olej do oňha. Microsoft má totiž čoskoro priniesť dôležité informácie o hre. A nielen to. O hre sme už taktiež dlhší čas nepočuli, článok na News Xbox poukazujúci na zoznam hier 2017 neobsahoval zmienku o Scalebound a ani stránka hry na Xbox.com už viac nefunguje.
Ďalšiu ranu poslednej nádeji o falošnom poplachu prináša Eurogamer, ktorý dokonca konkrétnym spôsobom popisuje ako k zrušeniu hry došlo. Za roky vývoja malo dôjsť medzi Microsoftom a vývojármi Platinum Games k zhoršeniu vzťahov, čo vyvrcholili minulú jeseň, počas ktorej bolo niekoľko kľúčových členov tímu nútených odísť od hry na približne mesiac. Po tom, čo sa vrátili, mali nájsť Scalebound v nie príliš pokročilom stave vzhľadom na stav, v ktorom sa hra nachádzala, keď odchádzali preč. Vývoj sa tak dostal do obrovského časového sklzu, z ktorého sa nevedeli pohnúť a kompetentní sa tak rozhodli vývoj zastaviť.
Nie je jasné, či bola hra úplne zrušená, či len bol vývoj pozastavený, alebo či sa Platinum Games pokúsi nájsť nového vydavateľa (Sony? Nintendo? Platinum Games má s Nintendom skvelú skúsenosť v podobe Bayonetta 2, ktorá sa v mžiku stala jednou z najlepších hack and slash akčných hier všetkých čias). Takmer isté ale je, že Scalebound je vo veľmi, veľmi vážnych problémoch a existuje veľká pravdepodobnosť, že sa z nich už ani nikdy nedostane.
Prečítajte si tiež
Gamescom 2015: V Scalebound bude po našom boku bojovať obrovský drak
Prečítajte si tiež
E3 2016: Scalebound zaujal najväčším boss fightom v histórii Platinum Games
Prečítajte si tiež