Phil, toto myslíš vážne?
Či už tomu uveríte, neuveríte alebo sa k tomu postavíte nejako inak, oficiálne stanovisko zostane navždy oficiálnym stanoviskom. Pred niekoľkými mesiacmi zrušená ambiciózna exkluzivita Microsoftu Scalebound doplatila na svoju prehnanú ambicióznosť. Minimálne to sa dá vyčítať zo slov Phila Spencera, ktorý sa konečne vyjadril k téme tohto veľkého fiaska. Za zrušenie Scalebound môžu paradoxne sami hráči.
Tí totiž podľa Phila vystavali taký hype, že ani to najväčšie úsilie PlatinumGames by nedokázalo naplniť ich očakávania. Scalebound bol navyše len na začiatku vývoja a hra by teda vyšla, ak by vôbec vyšla, až o niekoľko rokov, čo by malo za následok ešte väčšie hypovanie a ďalšie očakávania. Z toho dôvodu sa teda rozhodol s vývojom skončiť.
Aké z toho teda plynie ponaučenie? Radšej nedávajte tvorcom vedieť, že sa na ich hry tešíte. Mohli by sa totiž zľaknúť…