Prečo trvá vývoj Crackdownu 3 tak dlho?

Prečo trvá vývoj Crackdownu 3 tak dlho?

Okolo očakávanej hry Crackdown 3 panuje už dlhšiu dobu zmätok. Posúvajú sa dátumy vydania, objavujú sa rôznorodé informácie a s istotou nevieme, čo v hre je a čo nie.

Drvivá väčšina ľudí, ktorých hra zaujala, sa teší hlavne na multiplayerový mód, ktorý sľuboval obrovskú deštrukciu prostredia, ktorú nenapodobní žiadna hra. Všetko sa to malo točiť ohľadom výpočtov fyziky cez cloud. To sme naposledy videli v roku 2015 v epicky vyzerajúcom traileri.

Odvtedy však ubehli tri roky a o hre ešte stále nevieme prakticky nič. Kampaň vyzerá celkom tradične a multiplayer v podobe, v akej bol predstavený, vraj v hre stále je, no dôkazy chýbajú. 

Navyše, teraz vyplávala na povrch informácia, že pôvodný tvorca série Dave Jones sa na hre viac nepodieľa. Jones je spoluzakladateľ štúdia Cloudgine, ktoré bolo zodpovedné za 100% zničiteľné prostredie v Crackdowne, no začiatkom roka Epic Games ohlásil, že kúpili Cloudgine.

Microsoft tak teraz na príprave hry spolupracuje iba so štúdiom Sumo Digital. Netušíme čo sa z hry nakoniec vykľuje, no hádam ostal najväčší ťahák hry zachovaný. Uvidíme už vo februári 2019.

Zdroj: windowscentral.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk