Zdá sa, že autori nezvolili práve najlepšiu marketingovú stratégiu.
Včera sme vás informovali o tom, že šéf EA štúdií, Patrick Söderlund odchádza z Electronic Arts. A zdá sa, že za jeho odchodom je niečo viac ako osobné rozhodnutie. Söderlund bol totiž jedným z najhlasnejších kritikov hráčov a ich reakcie na predstavenie Battlefieldu V. Medzi hráčmi a marketérmi hry vznikol konflikt, kde hráči nazvali autorov SJW slúžiacimi vývojármi, na čo Söderlund reagoval neslávne známym výrokom: „ak sa vám niečo nepáči, tak hru nekupujte.“
A zdá sa, že hráči ju skutočne nekupujú. Predobjednávky na Battlefield V sú totiž podľa informácií Wall Street Journalu veľmi slabé. A vedzte, že v AAA svete je počet predobjednávok braný ako jedna z najdôležitejších vecí, ktorá hovorí o potencionálnom úspechu hry. Podľa informácií za to môže nie len marketing hry, ale aj fakt, že hra je natlačená medzi nový diel Call of Duty s podtitulom Black Ops 4 a nový diel Red Dead Redemption a hráči si očividne volia titul, ktorý sa nevolá Battlefield. Analytici to prirovnávajú k situácii s Titanfall 2, ktorý bol tiež vydaný medzi Battlefieldom a Call of Duty a hru to komerčne viac-menej zabilo.
Otázkou tak zostáva, čo sa stane, alebo zmení na to, aby Battlefield V dosiahol úspech. EA totiž na úspech tejto hry vo veľkom vsádza, no zatiaľ to nevychádza.