Vyzerá to tak, že EA bude hru monetizovať cez vizuálnu úpravu.
Na tohtoročnom PAX West boli prítomní aj vývojári z Bioware, ktorí sa viac rozhovorili o svojej chystanej hre Anthem. Konkrétne ohľadom toho, ako plánujú hru podporovať po vydaní.
V prvom rade zdôraznili, že v hre sa nebudú nachádzať žiadne lootboxy, ani mešce ani nič podobného rázu, kde o tom, čo dostanete rozhoduje RNGJesus. No tým, že plánujú hru podporovať aj do budúcnosti, museli prísť na to, ako zabezpečiť, aby hra mohla z ekonomického hľadiska fungovať.
Autori sa tak rozhodli, že prvky vizuálnej úpravy Freelancera a Javelinov sa budú dať zakúpiť za reálne peniaze a to priamou platbou. To zabezpečí, že nemusia vytvárať Season Pass a ani platený DLC obsah. Všetok obsah tak bude zdarma pre hráčov, ktorí si hru zakúpia. Tým pádom autori zabezpečia, aby ste mali dôvod sa k hre vracať. Všetky prvky vizuálnej úpravy sa však budú dať získať aj hraním hry, takže sa treba obrniť trpezlivosťou.
„Nechceli sme rozdeľovať komunitu. Chceme, aby si všetci hráči mohli užiť všetky príbehy, takže by nedávalo zmysel, aby sme niečo uzamykali,“ povedal producent hry Mark Darrah.
Zástupcovia štúdia sa taktiež vyjadrili k end-game obsahu, nakoľko ten je v looter hrách extrémne dôležitý. Mike Gamble prezradil, že jedným z end-game módov je Strongholds, určený pre štyroch hráčov. Tie budú vyžadovať plánovanie a tímovú spoluprácu a za to hráčov odmenia exkluzívnym lootom. Vizuálne úpravy však budú dostupné aj pri menej náročných módoch, no kto chce najlepší loot, ten sa musí pripraviť na grind.