Nie príliš potešujúca správa.
Vzhľadom na to, že engine Falloutu 76 je vlastne ten istý engine ako pri Fallout 4, väčšina fanúšikov očakávala, že hra bude pri vydaní dostatočne vyladená, nakoľko autori majú s enginom už niekoľkoročné skúsenosti. To by ale nemohla byť Bethesda…
Bethesda sa dnes na Twitteri vyjadrila, že rozhodnutie vytvoriť online svet bolo veľmi strašidelné a že Fallout 76 vlastne nebude dokončenou hrou ale „štartovacou čiarou“ takže hráči majú očakávať neobjavené bugy a potecionálne veľké problémy. „Niektoré o ktorých už vieme sú výkonnostné problémy, ktoré budeme musieť napraviť, no o niektorých nevieme ani my a potrebujeme vás, aby ste nám pomohli s ich opravou. Budeme sa im samozrejme venovať po vydaní hry.“
Asi ťažko sa dá očakávať že krátka B.E.T.A, tesne pred vydaním hry pomôže autorom pri oprave bugov, takže to vyzerá, že hráči budú musieť byť trpezliví aj pri vydaní plnej hry. A v tom prípade na jednej strane tlieskam Bethesde za úprimnosť, no na strane druhej viem, že to bude klasický produkt od Bethesdy. Plný bugov pri vydaní.
A Note to Our Fans https://t.co/STRzjzv7gt pic.twitter.com/3wlGpnLKKp
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) 22. októbra 2018
B.E.T.A na Xbox One vychádza už dnes, na ostatné platformy príde 30. októbra. Hra následne vychádza 14. novembra na PC, Xbox One a Playstation 4.
Prečítajte si tiež