Kedy však tento potenciál uvidíme naplnený?
Možno niekto povie, že je to skoro, ale dalo by sa skonštatovať, že Fallout 76 zatiaľ nie je tým úspechom v ktorý Bethesda dúfala. Hra má okrem hromady problémov a nízkych recenzií aj negatívnu odozvu zo strany veľkej časti fanúšikov.
K hre sa tak vyjadril aj bývalý vývojár zo štúdia Obsidian David Lockwood, ktorý pracoval na Pillars of Eternity hrách a taktiež aj na Fallout: New Vegas. Tvrdí, že hra síce má hromadu problémov, no zatiaľ si ju užíva a vidí priestor na zlepšenie: „Mám rád túto hru. Fakt a to nie som MMO hráč. Som veľký fanúšik Falloutu a keď som počul prvé dojmy, bol som opatrný s nadšením.“
„Napriek očividným chybám si hru užívam. Hra má hromadu problémov, no už teraz viem vycítiť potenciál. Dúfam však, že nízke predaje nebudú mať vplyv na vývoj ďalšieho obsahu. Viem, aké to je, keď niečo vyvíjate 3-4 roky a následne za to nemáte peniaze.“
„Hra má však veľké množstvo bugov a nikdy sa mi nepodarilo hrať viac ako 3-4 hodiny v kuse bez toho, aby mi hra padla. Napriek tomu sa mi páči príbeh a v Bethesde sú majstri v rozprávaní príbehu prostredníctvom prostredia. V hre sú prostredia pri ktorých mám najviac zábavy pri ich objavovaní spomedzi všetkých Bethesda hier.“
„Nevidím, prečo by som mal po 76 leveloch hrania skončiť. Dúfam, že vývojári budú pokračovať vo vývoji, ale rozumiem tomu, keď kvôli nízkym predajom nebudú vedieť hru dostať tam, kam by sa mohla dostať. Bude mi kvôli tomu smutno, no hlavné je, aby to nezasiahlo vývojárov v tíme.“
Prečítajte si tiež