Také jednoduché to však nie je.
Battlefield V vyšiel oficiálne 20. novembra a hra tak mala čas usadiť sa v rebríčku predajnosti. Nehovoriac o tom, že v piatok vrcholil „Black Friday,“ ktorý určite pomohol predajom. Ale. Minimálne v Britskom rebríčku Battlefield V predal o viac ako polovicu menej kópií ako jeho predchodca, Battlefield 1. A ak sa chytáte za hlavy, alebo vysmievate spoločnosti EA, tak vedzte, že situácia nie je až taká jednoduchá.
Samozrejme, prvým faktom je, že rebríček meria iba fyzické predaje hry a digitálne verzie získavajú čoraz väčší podiel. Ďalším faktom je to, že Battlefield V mal divne stanovený dátum vydania. Hráči, ktorí mali k dispozícii Digital Deluxe verziu mohli hrať o 5 dní skôr, teda 15. novembra, čo znamená, že ich predaje sa započítali do predchádzajúceho týždňa, čo zobralo vietor z plachiet predajom v základnej verzie hry.
Hra je taktiež na PC dostupná v programe Origin Access Premier, čo je služba, kde sa platí predplatné a za to získate prístup k hre, čiže si nemusíte kupovať kópiu hry.
No aj napriek týmto faktorom sa ťažko dá prvý týždeň predaja považovať za úspech. Hra totižto predala o polovicu menej ako jej hlavný konkurent, Call of Duty: Black Ops 4 a v Britskom rebríčku sa umiestnila až na 4. mieste.
Na prvé miesto sa vrátila FIFA 19, nasledovaná dvojicou Call of Duty: Black Ops 4 a Red Dead Redemption 2. Na piate sa vyšplhala Forza Horizon 4, nasledovaná hrami Spider-Man, Fallout 76, Pokémon: Let’s Go Pikachu, Spyro Trilogy a Mario Kart 8 Deluxe.
Prečítajte si tiež