Dátum vydania je zjavne ešte dosť ďaleko.
Na E3 2018 bol oznámený nový diel série Halo s podtitlom Infinite. Vzhľadom na to, že vývojári prezradili, že hra je postavená na novom Slipspace Engine bolo zrejmé, že hra tak skoro nepríde. Sme však radi za každú informáciu, ktorú dostaneme a niekoľko drobností predstavilo štúdio 343 Industries počas svojho Social Streamu na Mixeri. Čo sme sa dozvedeli?
- Hra bude mať čierne „undersuits,“ čiže časti zbroje, ktoré nie sú kovovými plátmi. To je vec, ktorá v Halo 5: Guardians nebola a veľká časť fanúšikov žiadala o ich návrat.
- Úprava výzbroje v Halo Infinite bude inšpirovaná Halo: Reach, nakoľko komunita ju považuje za najlepšiu v histórii série.
- Slipspace engine na ktorom je Halo Infinite postavený je PC friendly a PC platforma bude považovaná za „prvú triedu pasažierov.“ Je tak zrejmé, že hra bude zaradená do programu Xbox Play Anywhere, kde jedna digitálna kópia umožní hrať hru na PC a aj na Xboxe.
- Hráči, ktorí dosiahnu v Halo 5 maximálny rank (152) dostanú v Halo Infinite špeciálne odmeny.
- Hra bude podporovať splitscreen pre štyroch hráčov, nakoľko to umožňuje nový engine.
- Slipspace Engine nie je úplne nový, pretože niektoré elementy sú použité zo staršieho enginu.
- Hra poskytne Alfa a Beta testovanie pre hráčov, kde vďaka Flighting Programom budú postupne do testovania naberať nových a nových hráčov.
- Hru bude testovať špeciálny interný Pro Team zložený z bývalých Halo Pro hráčov, no vývojári chcú, aby bola hra na jednej strane dostupná pre všetkých hráčov, no aby bol multiplayer založený na šikovnosti.
- Halo Infinite príde pravdepodobne až v roku 2020, čo by naznačovalo, že okrem Xbox One príde aj na novú generáciu Xbox konzol, pravdepodobne ako launch titul.
Zdroj: Mixer