Dominuje slogan: „We All Win.“
Super Bowl je známy troma vecami. Že je to finálový zápas sezóny Amerického futbalu, že druhú polovicu zaujímajú vystúpenia umelcov počas prestávky zápasu a tým, že jeden reklamný spot stojí neuveriteľné množstvo peňazí.
Podľa odhadov stál jeden, 30-sekundový reklamný spot v minulom roku 5 miliónov dolárov a kvôli tomu spoločnosti vytvárajú exkluzívne reklamné spoty, ktoré sa vysielajú iba počas tohto podujatia. Tento rok sa medzi reklamami ukáže aj Microsoft, no ten zvolil trochu iný spôsob prezentácie.
Xbox Adaptive Controller je špeciálny ovládač, ktorý umožňuje ľudom s určitým postihnutím, aby sa mohli pripojiť k ostatným a hrať hry. Je navrhnutý tak, aby si k nemu mohli hráči pripojiť rôzne predmety, ktoré následne používajú na hranie.
A presne o tom je reklama. Že aj napriek tomu, že sme každý iný a niektorým možno nebolo dopriate plné zdravie, tak keď sa hráme, všetci sme víťazi
Prečítajte si tiež