15 zmien, ktoré budú v plnej verzii Anthem oproti demu

15 zmien, ktoré budú v plnej verzii Anthem oproti demu

Autori načrtli to, čo máme očakávať.

Ako sme písali v dvoch zhrnutiach, alebo dojmoch z dema, vyzerá to tak, že Anthem bude mať solídny základ hrateľnosti, no na druhej strane sa vyskytla aj hromada nepríjemností, či už po technickej stránke, alebo po stránke balansu. Vývojári sú však aktívny na Twitteri a odpovedajú na množstvo otázok fanúšikov a prezradili, do čoho investovali svoj čas medzi demom a vydaním plnej hry.

1. Voice Chat bude defaultne zapnutý

Vzhľadom na to, že v Antheme je dôraz na kooperáciu a hranie s viacerými hráčmi, vývojári sa rozhodli, že voice chat bude v základe aktivovaný, no ak sa vám nebude chcieť rozprávať alebo počúvať spoluhráčov, budete ho môcť vypnúť.


2. Zoznam spoluhráčov bude jasne viditeľný

Jednou z vecí, ktorá nám chýbala v deme bol status bar ostatných spoluhráčov, ako napríklad v sérii Borderlands. Vedeli by ste tak zareagovať na to, že vášho spoluhráča treba oživiť a zároveň viete skontrolovať, ako sú na tom.


3. Šprint vo Fort Tarsis

Šprintovanie v sociálnom hube, Fort Tarsis bolo v deme vypnuté, kvôli problémom so streamovaním textúr. V plnej hre však bude aktívny.


4. Framerate na konzolách bude fixnutý

Asi najväčší problém pre mňa osobne bol framerate, ktorý sa pohyboval na úrovni 25FPS a menej, čo do veľkej miery kazilo dojem z hrania. Ben Irving však prezradil, že v plnej verzii by sme mali očakávať stabilných 30FPS na všetkých konzolách. Taktiež bude zlepšený „beh“ hry vo všeobecnosti.


5. Budete môcť promovať hráča na lídra tímu

Nemožnosť zmeniť lídra tímu bola frustrujúca, no v plnej verzii túto fíčurku môžeme očakávať.


6. Inscriptions sa budú zobrazovať korektne

V deme sa vyskytoval bug, ktorý pri určitých perkov vo výbave ukazoval zlepšenie o 0%. Ten bude v plnej hre fixnutý.


7. Primer a Detonators budú lepšie odlíšené

Princíp spolupráce v Antheme je závislý na kombách. Tie tvoríte, keď použijete schopnosť, ktorá je označená ako Primer a následne ju s druhou schopnosťou „zdetonujete.“ Bohužiaľ tieto schopnosti neboli dobre rozlíšené v UI, čo vývojári napravili.


8. Vo vode budete môcť konečne vidieť

Problém s viditeľnosťou vo vode bol veľký, no vývojári sľúbili, že prostredie vo vode bude v plnej verzii svetlejšie.


9. Po tutoriáli si budete môcť vybrať Javelin

Doteraz to vyzeralo tak, že na začiatku hry budete musieť používať Rangera a následne si odomknete ďalšie Javeliny. Bioware však spravilo zmenu a ponúkne vám Javelina podľa vašej preferencie hneď po dokončení tutoriálu.


10. Zmena balansu zbraní a schopností

Toto je pravdepodobne niečo, čo bude upravované veľmi dlhú dobu. Hráči si však v deme všimli, že niektoré typy zbraní sú veľmi slabé a niektoré schopnosti zas veľmi silné. Balans v plnej hre je však kompletne zmenený.


11. Echoes po čase stratíte

Pri jednej Stronghold sa mi stalo, že sme mali zbierať tzv. Echoes, aby nás hra pustila ďalej, no spoluhráč, ktorý ich zobral nevedel, že ich má niekde priniesť a tak som sa musel odpojiť z misie. V plnej hre bude protekcia, ktorá tomu zabráni.


12. Veľkosť obrazovky sa bude dať nastaviť

V deme z nejakého dôvodu chýbala možnosť nastaviť si okraje obrazovky, no tá v plnej hre bude.


13. Launch Bay

Medzipriestor medzi Fort Tarsis a otvoreným svetom bude Launch Bay. Ten však v deme chýbal. V plnej verzii samozrejme bude.


14. Žiaden predmet nebude exkluzívny na kúpu za reálne peniaze

Všetky predmety na vizuálnu úpravu budete môcť získať, alebo kúpiť za reálne peniaze. Neexistuje predmet (mimo Legion of Dawn packu), ktorý si budete môcť kúpiť len za reálne peniaze.


15. Nepriatelia už nezmiznú

V deme existoval bug, kedy nepriatelia jednoducho zmizli. Z ničoho a nič a už sa nevrátili. Tento bug bol odstránený.

Anthem vychádza 22. februára na PC, Xbox One a Playstation 4. 

Zdroj: Twitter/Polygon

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk