Bioware: Grafický downgrade Anthem je „daňou za transparentnosť“

Bioware: Grafický downgrade Anthem je „daňou za transparentnosť“

 

Nie je to vraj ani prvá a ani posledná hra, ktorá sa od predstavenia zmenila.

Jedna vec, ktorú hráči určite nemajú radi, je to, keď sú ťahaní za nos. Keď je na konferenciách hra predstavená tak a pri vydaní vyzerá úplne inak. Asi najznámejším prípadom je open world hra od Ubisoftu Watch Dogs, kde by sa dalo skonštatovať, že finálny produkt bol generačne slabšie vyzerajúci ako hra, ktorá bola ukázaná. No nie je jediný. Len v posledných rokoch sme zažili mnoho downgradov, napríklad No Man’s Sky, Fallout 76, The Division atď.

A posledným z nich je Anthem. Najnovšia hra od štúdia Bioware. Hráči sa totiž čudujú, prečo hra vyzerá horšie, ako demo, ktoré bolo prezentované na E3 2018.

A taktiež prečo hra vyzerá výrazne horšie ako vyzerala pri predstavení na E3 2017.

Fanúšikovia hry na subreddite Anthem tak vytvorili obrázok so všetkým, čo v hre oproti ukážkam pred vydaním chýba.

Na tento príspevok reagoval producent hry Ben Irving: „Krátka odpoveď je, že je to daňou za transparentnosť. Robili sme všetko preto, aby sme boli čo najtransparentnejší počas procesu vývoja hry, no vedeli sme, že niektoré veci budú iné v niektorých situáciách. Niekedy budú hráči šťastní a niekedy budú smutní.“

„Ale aby som to rozvinul. Vývoj hier je plný zmien. Je milión dôvodov na zmenu, ktorá spôsobí že sa vaša myšlienka zmení na niečo úplne iné. Je to bežné v každej hre. No vždy sme zdieľali všetko čo sme mohli. Niektoré veci sa však zmenili. Takže daňou za to, že sme transparentní je to, že niekedy veci, ktoré sme povedali v minulosti nie sú teraz pravdivé. Nie je to však o tom, že by sme neboli úprimní, ale o tom, že veci sa počas vývoja hry menili.“

Otázne však je, či takéto vysvetlenie hráčov uspokojí.

Zdroj: Reddit

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk