A taktiež zopár ďalších informácií o hre.
Počas včerajšieho predstavenia hrateľnosti Borderlands 3 dostal kreatívny riaditeľ hry, Paul Sage otázku ohľadom dĺžky hry. Počas prezentácie totiž Gearbox niekoľkokrát zopakoval, že ide o najväčšiu a najdlhšiu hru v sérii. „Keď budete ignorovať všetok ďalší obsah a sústredíte sa iba na hlavné questy, tak prejdenie hry by vám malo zabrať 30 hodín.“
To je približne toľko, koľko trvalo aj prejdenie hlavnej kampane dvojky a preto je otázkou či veľkosť tretieho dielu spočíva primárne vo vedľajších questov. Samozrejme, Borderlands 3 je looter-shooter hra, takže väčšina hráčov strávi pri hre oveľa viac času. Okrem vedľajších misií totiž budeme mať k dispozícii vyššie náročnosti a hlavne hromadu zbraní na vyzbieranie.
Producent hry, Chris Brock zas dostal otázku o podpore výkonnejších konzol a prezradil, že na základných verziách je ich cieľom dosiahnuť stabilných 30FPS, no na výkonnejších verziách plánujú dať hráčom možnosť medzi „výkonnostným módom,“ ktorý poskytne 60FPS na úkor vyššieho rozlíšenia a „kvalitatívny mód,“ ktorý uzamkne framerate na 30FPS no ponúkne vyššie rozlíšenie. To by malo byť na Xbox One X až 4K.
Umelecký riaditeľ Scott Kester zas zodpovedal otázku, ktorá nedáva spávať mnohým fanúšikom hry. Prečo na hlavnom obale hry nie je Psycho postava, ktorá si vystreľuje hlavu troma rukami (podobne, ako to bolo u predchádzajúcich dieloch): „Verte mi, snažili sme sa prísť, ako na to. Dokonca sme takýto obal aj vytvorili. Momentálne sa snažím o to, aby sme to mohli použiť ako alternatívny obal. Každopádne chceli sme v hre vykonať určité zmeny a obal s ktorým sme nakoniec prišli je podľa nás perfektným spôsobom, ako to vyjadriť.“
Prečítajte si tiež
Obal na Borderlands 3 je to najlepšie a najvtipnejšie, čo dnes uvidíte
Producent hry Randy Varnell zas popísal, odkiaľ čerpali inšpiráciu pri tvorbe hlavných antagonistov, ktorými sú Calypso Twins. Zo streamu bolo napríklad zrejmé to, že okolo seba vytvorili kult osobnosti a radi so svojimi poddanými komunikujú cez streamovanie: „Našej kultúre, hlavne tej hernej dominujú veľké osobnosti, veľkí infulenceri a streameri. Už to nie je iba o veľkých korporáciách a herných médiách. Calypso Twins sú ako streameri, ktorých poznáme a ktorí používajú svoju slávu na zneužívanie miliónov fanúšikov.“ Šéf štúdia, Randy Pitchford použil prívlastok „douchiest streamers.“
Ak sa chcete dozvedieť ďalšie informácie o hre, tak ich nájdete aj v tomto článku
Prečítajte si tiež