Tak na čo čakáme?
Švédske štúdio MachineGames od svojho vzniku v roku 2009 produkuje skvelé hry, ktoré sú zasadené do sveta Wolfenstein. Práve samotní vývojári navrhli, že si túto značku zoberú pod svoje krídla a Bethesda rada súhlasila a zároveň rovno odkúpila v celé štúdio v roku 2010. Výsledkom spolupráce sú zatiaľ hry Wolfenstein: The New Order (2014), Wolfenstein: The Old Blood (2015) a Wolfenstein II: The New Colossus (2017).
Momentálne majú vo vývoji spin-off Wolfenstein: Youngblood po ktorom sa údajne pustia do vývoja regulérneho tretieho dielu, nakoľko, podľa ich vlastných slov, bol Wolfenstein od začiatku plánovaný ako trilógia. Čo však potom?
Členovia štúdia mali na Reddite AMA (Ask me Anything) a práve túto otázku dostali. A podľa ich slov by veľmi radi pracovali na oživení série Quake: „Quake je dôvod, prečo som sa dostal k hraniu,“ povedal šéf vývoja Jerk Gustaffson. „Preskúmavanie WorldCraft a Level Design a príprava máp pre Quake boli jedným z mojich najkrajších zážitkov a robím to doteraz. Vývoj novej Quake hry bol vždy vysoko na mojom liste toho, čo chcem robiť. Pracovať na Wolfensteine a spolupracovať so štúdiom id Software je však taktiež skvelý zážitok.“
Vizuálny režisér Axel Torvenius dodal: „Nemôžem hovoriť za celý tím, no vyjadrujem plnú podporu tomu, čo povedal Jerk. Bolo by skvelé, keby sme mohli by súčasťou vývoja série Quake.“
Takže teraz je rad na Bethesde, či to štúdiu umožní. My sme za všetkými desiatimi.