Hru čakajú obrovské rozšírenia.
Dlhých 7 rokov od vydania Borderlands 2 si museli fanúšikovia počkať na ďalšie pokračovanie. Áno, medzitým sa séria dočkala aj Borderlands The Pre-Sequel (ten vyšiel v roku 2014), no ten nevyvíjalo štúdio Gearbox, ale 2K Australia. To však neznamená, že Gearbox by počas posledných rokov oddychoval. Naopak. V roku 2016 vydal novú značku, Battleborn. Tá však bola doslova zničená Overwatchom a upadla do zabudnutia.
Vizuálny režisér Scott Kester však v rozhovore prezradil, že je skvelé, že si po vydaní dvojky dopriali čas a že si od série oddýchli. Podľa jeho slov boli vďační, že vydavateľ 2K im umožnil vytvoriť úplne inú hru a doprial im čas pri vývoji trojky: „Urobili sme jednotku a dvojku po sebe. Bol som pri vývoji oboch hier a boli sme unavení: „Máme robiť ďalší diel?“ Nechceli sme to, potrebovali sme pauzu. Keby sme ju nemali, pravdepodobne by sme neurobili tak dobrú hru.“
„Chválime skvelého vydavateľa, ktorý nám umožnil prísť a povedať: „Hej, chceme vyskúšať tento Battleborn projekt, aby sme sa trochu zresetovali a chceme vyskúšať nové veci.“ A urobili sme to. A to že sme vytvorili Battleborn nám umožnilo rozmýšľať o veciach trochu inak, čo je teraz našou výhodou pri vývoji Borderlands 3.“
Vydaním hry sa však cesta pre Gearbox nekončí. Podobne ako pri predchádzajúcich dieloch, aj pri trojke je plánovaná dlhá podpora novými expanziami. A tie budú podľa Kestera obrovské: „Plánujeme podporovať hru po vydaní rovnako, ako pri minulých hrách. Neviem či sa to považuje za game as service. Veríme, že máme dobrý endgame obsah a máme prepracovaný druhý a tretí mód prejdenia kampane. Máme niečo čo voláme Mayhem mód, ktorý drasticky mení veci v hre. Máme Guardian ranky. A plánujeme aj expanzie. Pri minulých hrách sme urobili rozsiahle nové expanzie a to toto je niečo v čom chceme pokračovať.“
Borderlands 3 vychádza 13. septembra na PC, Xbox One a Playstation 4.