Phil Spencer hovorí, že ich cieľom je prinášať hráčom viac príbehových hier

Phil Spencer hovorí, že ich cieľom je prinášať hráčom viac príbehových hier

Plány Microsoftu sú jasné, podarí sa im ich však naplniť?

Nebudeme tu chodiť okolo horúcej kaše. Príbehové hry, respektíve hry, ktoré sa sústredia výlučne na singleplayer zážitok, sú jednoducho devízou Sony a ťahúňom ich úspechu, bodka. Toto si uvedomuje aj Microsoft, keďže ich akvizícia z posledných mesiacov hovorí jasnou rečou. Ich Xbox Game Studio tvorí v súčasnej dobe 15 samostatných tímov a ich mená jasne naznačujú, kam budú smerovať.

Spomenieme napríklad inXile Entertainment (The Bard’s Tale IV, Wasteland 2), Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice), Double Fine Productions (Psychonauts, Broken Age) či Obsidian Entertainment (Fallout: New Vegas, Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords). Je jasné, že tieto štúdia budú cieliť svoju budúcu tvorbu prevažne na singleplayer zážitok a o budúcnosť novej generácie Xboxu sa báť teda nemusíme. 

Toto nedávno (opätovne) potvrdil aj sám Phil Spencer, ktorý na otázku - "...či príde v nasledujúcich rokoch na Xbox viac singleplyer hier?", odpovedal, že to môže potvrdiť a ich cieľom je vytvárať hry, ktoré budú silno zamerané na SP zážitok. Je jasné, že Microsoft to s hrami podobného zamerania myslí skutočne vážne, takže už teraz sa máme na čo tešiť. Ďalšou skvelou správou je aj fakt, že všetky tieto budúce hry by mali byť dostupné aj pre PC s operačným systémom Windows 10.

Zdroj: unilad.co.uk

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk