No tentokrát bez strachu o to, aby sme prežili.
Štúdio Compulsion Games vzniklo ešte v roku 2009 ako malé indie štúdio, pričom jeho zakladateľ Guillaume Provost predtým pracoval v Arkane. Lenže podobne, ako drvivá väčšina indie štúdií, aj toto si prešlo veľkými problémami a hlavne konštantným strachom o to, aby v neľútostnom svete herného biznisu prežili a to napriek relatívnym úspechom hier Contrast a We Happy Few.
To sa však skončilo minulý rok, keď súhlasili s odkúpením štúdia Microsoftom. Podľa Provosta to bolo nesmierne oslobodzujúce pretože „Prvý krát v kariére sme schopní vytvárať hry bez toho, aby nad nami bolo mračno blížiacej sa finančnej katastrofy.“ Podľa jeho vyjadrení bol Microsoft celkom jednoznačný. Chce, aby Compulsion robilo ďalej hry, aké chcú, no chce im poskytnúť finančnú stabilitu výmenou za to, že sa stanú 1st party štúdiom.
Štúdio len nedávno ukončilo práce na vývoji We Happy Few a momentálne vyvíja úplne novú hru. Ako sa na nich podpísal vývoj tejto hry si môžete pozrieť v dokumente, ktorý pripravili.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=7rR5oohRHFI&feature=emb_title}