CD Projekt popiera, že za odklad môže výkon konzol. Na dokončenie hry si však prizval pomoc

CD Projekt popiera, že za odklad môže výkon konzol. Na dokončenie hry si však prizval pomoc

Tak uvidíme, ako to nakoniec dopadne.

Štúdio CD Projekt RED nedávno ohlásilo odklad ich očakávanej RPG hry Cyberpunk 2077 na september, čo nepotešilo tých, ktorí už majú zarezervovanú dovolenku na apríl. Niekoľko dní na to sa však objavil poľský insider, ktorý tvrdil, že za odklad môže slabý výkon súčasných konzol, hlavne Xbox One.

Lenže dizajnér hry Philipp Weber to poprel, pričom súhlasne zakýval konštatovaniu šéfa vývoja God of War, Coryho Balroga, že všetky hry fungujú zle, pokaľ sa nezačne proces optimalizácie.

Podľa neho nie je za odkladom žiaden skrytý dôvod. Hra proste momentálne nie je v takom stave, aby ju do apríla stihli dokončiť: „Samozrejme optimalizujeme hru na PC, Xbox One a Playstation 4, pretože to sa deje v pokročilom štádiu vývoja. Počas vývoja je však mnoho veci neoptimalizovaných, pretože sa neustále vyvíjajú.“

„Je mnoho dôvodov na odklad. Za mňa môžem povedať, že sa snažíme opraviť veľké množstvo bugov a spraviť hru čo najlepšou. Žiadne skryté dôvody nehľadajte.“

A aby štúdio stihlo hru pripraviť do sľúbeného septembra, prizvalo si na pomoc v posledných mesiacoch vývoja na pomoc spoločnosť QLOC, ktorá sa špecializuje na remastery a porty rôznych hier. Napríklad majú na svedomí Hellblade: Senua’s Sacrifice a Dark Souls Remastered pre Switch a PC verzie Mortal Kombat XL, Mortal Kombat 11, and Injustice 2, Tales of Vesperia: Definitive Edition. Tí majú pomôcť nie len s dokončením hry, ale aj s elimináciou crunchu.

Cyberpunk 2077 príde 17. septembra na PC, Xbox One a Playstation 4.

Zdroj: CD Projekt/Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk