Vývoj Dying Light 2 je údajne jeden veľký bordel. Štúdio to nepopiera

Vývoj Dying Light 2 je údajne jeden veľký bordel. Štúdio to nepopiera

 

Možnosť nahliadnuť do kuchyne neprináša veľmi pekný obraz.

Poľské štúdio Techland pracuje popri neustálom vylepšovaní prvého Dying Light aj na jeho pokračovaní. Hra bola ohlásená ešte v roku 2018 a mala prísť v tomto roku, no štúdio ju hneď na začiatku 2020 odložilo na neurčito.

A zdá sa, že je na to dobrý dôvod. Poľský web Polskigamedev totiž zverejnil článok, ktorý približuje nie len stav hry, ale aj veľký bordel, ktorým je vývoj Dying Light 2. Web vyspovedal niekoľkých vývojárov, samozrejme pod rúškom anonymity a podľa ich slov je najväčším problémom nekonštantná vízia toho, čím by hra mala byť.

Na hre totiž v pozícii naratívneho dizajnéra pracuje legendárny Chris Avellone a ten je údajne v neustálom konflikte s kreatívnym šéfom Adrianom Ciszewskim. Jeden totiž chce z hry spraviť veľkú RPG hru, kde budú mať vaše rozhodnutia reálny a obrovský dopad na svet (čo bolo aj prezentované počas E3 2018) a ten druhý chce mať z dvojky to isté, ako bola jednotka, akurát vo väčšom.

Výsledkom toho je, že hlavné aspekty hry sú neustále prerábané, chýba jednotná vízia a to buduje frustráciu a stres pri vývoji. Momentálne je hra v stave, že asi nikto neverí, že stihne byť vydaná v roku 2020. Vývojári odchádzajú vo veľkom (počas vývoja hry ich už údajne odišlo viac ako 50) alebo sú prepúšťaní. Tzv. verticle slices nie sú nikdy pretavené v reálny produkt a mnoho vývojárov nevidí ovocie svojho úsilia kvôli neustálym zmenám v zameraní hry.

Prakticky jediné, čo je na projekte konštantné je práca vizuálnych dizajnérov a dizajnérov konceptov, takže tí patria medzi tých spokojnejších.

K tomu sa navyše zamestnanci vyjadrili, že nikto nevie, čo s nimi bude v budúcnosti. Aj u nich sa často hovorí o tom, že by štúdio mohol potencionálne kúpiť Microsoft a bežní zamestnanci nevedia, či sú tieto informácie reálne a či sa tak niekedy stane. Dá sa predpokladať, že ani toto neprispieva k stabilite.

Na túto reportáž reagoval PR zástupca štúdia. Ten nevyvrátil informácie, ktoré sú prezentované v článku, no skonštatoval, že v Techlande pracujú ako tím a že sa budú informáciám v článku venovať vo vnútri spoločnosti. Vývoj hry však pokračuje a to na základe poslednej revízie projektu, ktorá bola začiatkom roka.

PR zástupca sa taktiež vyjadril k možnej akvizícii štúdia. Podľa neho Techland zostáva nezávislým a momentálne nerokujú s nikým o možnej akvizícii.

Zdroj: Polskigamedev/Wccftech

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk