Nové komunitné podujatie v Desitny 2 hráči zignorovali a Bungie reaguje

Nové komunitné podujatie v Desitny 2 hráči zignorovali a Bungie reaguje

 

Prišlo Klamstvo. A nespokojnosť.

Po nie príliš vydarenom podujatí s názvom Guardian Games (alebo Bounties simulator, ako ho premenovali hráči) si štúdio Bungie potrebovalo získať priazeň hráčov späť. V utorok podvečer ich tak čakal nový quest s názvom The Lie, ktorý by mal postupom času viesť k legendárnej brokovnici z Destiny 1 – The Fellwinter’s Lie.

Lenže, ako to už pri komunitných podujatia v Destiny 2 býva, tie sa zamerali na kvantitu a nie na kvalitu. Úlohou hráčov je totiž opäť raz plniť Seraph Towers Public Events. Tie, ktoré v tejto sezóne absolvovali asi miliónkrát. A komunita ich potrebuje absolvovať úspešne 9 miliónov. Nájsť po odhalení tohto questu niekoho, kto bol z jeho náplne nadšený by bola asi nadľudská úloha.

A tak sa komunita pustila do práce, lenže už čoskoro (po asi 3% splnenia) sa začala prejavovať frustrácia z toho, že Bungie urobilo veľký humbuk okolo plnenia aktivity, ktorú vlastne plnili posledné dva mesiace a preto to väčšina hráčov rovno vzdala, čo sa okamžite odrazilo na rýchlosti plnenia tohto questu.

Je teda zrejmé, že pôvodným tempom by tento quest nebol tak skoro splnený a dokonca začali zaznievať hlasy, aby hráči toto podujatie úplne ignorovali a donútili Bungie, aby sa tento quest „automaticky dokončil.“ Keď už pre nič iné, tak aspoň pre to, aby komunita videla reakciu štúdia.

Našťastie si to štúdio Bungie veľmi rýchlo uvedomilo. A oznámili, že v queste The Lie robia nutné zmeny, ktoré urýchlia jeho dokončenie. Stále bude musieť komunita robiť ten istý otravný Public Event, no tentokrát sa každé jeho dokončenie bude rátať 5-násobne oproti pôvodnému stavu a až 10-násobne počas víkendov.

Situáciu to síce nevyriešilo, no hádam bude táto „udalosť“ čoskoro za nami.

Zdroj: PCGamer

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk