Čo ich však nahradí?
Zdá sa, že séria Assassin’s Creed zažije s príchodom Valhalla niekoľko celkom nečakaných zmien. Aj keď sa nedá poprieť, že hra sa celkom podobá na posledné dve hry z tejto série, tak podľa všetkého sa vývojári snažili aj o to, aby hráčom poskytli veľkú flexibilitu. Obeťou sa tak stalo napríklad štandardný „level-gating“ misií, či loot po vzore Odyssey.
A v hre napríklad nenájdete ani vedľajšie misie. Prezradil to naratívny šéf vývoja, Darby McDevitt, ktorý doslova povedal, že vedľajšie misie v štýle v akom ich poznáme v hre jednoducho nebudú. Dôvodom je príbehové pozadie hry, ktoré ich prítomnosť vylučuje. Totižto, na začiatku hry sa Eivor vydáva z Nórska do Anglicka a ako „prisťahovalec“ musí bojovať proti alebo s rôznymi frakciami tamojšieho sveta. Vzhľadom na to, že Valhalla neponúka „vlastnú krajinu“ tak by asi nedávalo veľký zmysel zaplniť mapu questami s NPC postavami.
Namiesto toho však hra ponúkne tzv. World Events. Tie sú prakticky vedľajšími misiami, ktoré sa však odohrávajú spontánne počas toho, ako budete preskúmavať prostredie. Navyše, ďalšou dobrou správou jej, že v hre nebudú žiadne vedľajšie misie, ktoré budete musieť splniť na to, aby ste vedeli príbeh posunúť ďalej.
Assassin’s Creed Valhalla príde 17. novembra na PC, next-gen a old-gen konzoly.