Samozrejme, za použitia ich enginu.
Už sú to takmer dva mesiace, čo nám svojim next-gen vizuálom vyrazilo dych demo Unreal Engine 5 s názvom Lumen in the Land of Nanite.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw&feature=emb_title}
A aj po dvoch mesiacoch sa o tomto deme neustále hovorí a bolo aj témou rozhovoru medzi technologickým šéfom Epicu Kimom Librerim a magazínom OPM. Podľa Libreriho umožní Unreal Engine 5 v kombinácii s výkonom next-gen konzol vizuál s assetmi ako vo filmoch.
„Bolo mojim celoživotným snom, aby real-time počítačová grafika a hlavne v hrách bola tak realistická ako vo filmoch. Next-gen grafiky a výpočtová sila neurobia hry iba viac pohlcujúce, ale taktiež umožnia priestor úplne novým herným konceptom, ktoré môžu využívať plne dynamické prostredia a nasvietenie s oveľa lepšou fyzikou, inteligentnejšou AI a bohatšími multiplayerovými zážitkami.“
Libreri taktiež dodal, že Epic nedávno spolupracoval so spoločnosťou LucasFilm na seriáli The Mandalorian, kde za pomoci Unreal Enginu vytvárali real-time vizuálne efekty pre svoje sety. „Počas mnohých rokov herný priemysel experimentoval s Unreal Engine a počas minulého roka spravil Jon Favreau a LucasFilm krok vpred, kedy používali Unreal na generovanie pixelov pre in-camera vizuálne efekty v The Mandalorian.“
„Stále tu však existuje výzva v podobe herného priemyslu, ktorý vie vytvoriť nekonečné množstvo komplexných assetov, takže pre hry sme museli zjednodušiť polygon meshes a normal maps. S Nanite však máme prelomovú technológiu, ktorou sme tieto bariéry zbúrali. Teraz môžeme vytvoriť realistické prostredia s assetmi v plnej kvalite, ktoré sa postarajú o fotorealistické výsledky.“
Unreal Engine by mal byť dostupný koncom roka 2021.