Niečo nám načrtli vývojári Gears 5.
Včera sa konala ďalšia časť online prezentácií týkajúcich sa Unreal Enginu a teraz prišli na rad tvorcovia zo štúdia The Coalition, ktorí prezradili, aké majú skúsenosti s vývojom hier na tento engine a hlavne, čo nové im umožní obrovský výkon nových konzol pri zlepšení už existujúcich hier.
Reč je samozrejme o Gears 5, ktorý vyšiel počas jesene minulého roka a ktorý má už potvrdený patch pre Xbox Series X konzolu. Čo však znamená tento „patch,“ to nám prezradil technologický šéf štúdia Colin Penty.
Xbox One X verzia Gears 5 je oproti PC verzii dosť obmedzená, no to sa s príchodom Xbox Series X zmení. Táto verzia totiž dostane ekvivalent Ultra nastavení na PC, čo znamená zvýšenie kvality textúr, zlepšenie Anisotropic Filtering, zlepšenie SSR a kvality tieňov a ďalšie menšie či väčšie vylepšenie, zoznam ktorých nájdete nižšie.
Okrem toho však dostane Xbox Series X verzia navyše ešte aj úplne nové realistické tiene, novú verziu Screen Space Global Illumination, 50% zvýšenie počtu častíc oproti Ultra PC nastaveniam, podporu 60FPS v prestrihových scénach (na Xbox One X fungujú v 30FPS) a štúdio taktiež preskúmava možnosť pridania podpory 120FPS do multiplayeru. Kampaň bude s vizuálnymi zlepšeniami fungovať v 60FPS.
Je toho teda dosť. Samozrejme, upgrade bude pre všetkých majiteľov Gears 5 zdarma.
A ešte jedna „chuťovka.“ Štúdio odprezentovalo jednu z cutscén v hre, kde však postavy Dela a JD-ho nahradili postavami z frakcie Swarm.
Technical Art Director, David Coleman replaces characters with Swarm drones in #Gears5 cinematic. pic.twitter.com/IdN9PljgCD
— Gears Declassified - Latest on #GearsofWar (@GowDeclassified) July 16, 2020
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!