Avowed od Obsidianu znie ako RPG na ktorú sme čakali veľmi dlhú dobu
Fáma

Avowed od Obsidianu znie ako RPG na ktorú sme čakali veľmi dlhú dobu

 

Ak je teda tento leak pravdivý.

Štúdio Obsidian Entertainment oznámilo na podujatí Xbox Games Showcase svoju novú „veľkú RPG“ hru s názvom Avowed určenú pre Xbox Series X a PC. Bohužiaľ, hra bola predstavená za pomoci CGI traileru a preto o nej vieme veľmi málo...

...to by platilo za predpokladu, že by sa opäť neozval leaker sponger s novými informáciami zo zákulisia vývoja hry. Pre tých, ktorý spongera nepoznajú, tak ide o užívateľa fóra ResetEra, ktorý úspešne predpovedal vývoj Fable v štúdiu Playground a tiež nám vopred leakol, že Obsidian pracuje okrem Grounded a DLC pre The Outer Worlds aj na inej AAA RPG hre, ktorou je práve Avowed.

Čo teda sponger tvrdí o Avowed?

  • Hra sa odohráva vo veľkom otvorenom prostredí, ktoré je väčšie ako Skyrim (slovo väčšie je však skôr použité v zmysle „hustejšieho sveta“ nie väčšieho rozlohou)
  • Avowed je primárne zasadené do regiónu The Living Lands na planéte Eora a hra je súčasťou sveta Pillars of Eternity
  • Veľký dôraz je kladený na reaktivitu prostredia, nasvietenie a AI systémy budúcej generácie a taktiež aj fyziku (špeciálny dôraz je na fyziku v systémoch mágie)
  • Očakávať môžeme prepracovaný systém počasia, pričom napríklad hmla má mať vplyv na hranie a to nie len z hľadiska vizuálu
  • Prepracovaný systém tvorby postavy
  • Podporu modov minimálne na PC
  • Veľké množstvo frakcií, no s iným prístupom, ako tomu bolo v Skyrime
  • V hre budete môcť mať spoločníkov
  • Príbehovo sa hra bude venovať primárne boju proti tyranii
  • Hra nezabudne ani na bossov a niektorí z nich budú veľmi veľkí
  • Bohovia majú v hre „špeciálne miesto“
  • Avowed ponúkne dve veľké mestá a medzi nimi nájdeme rozmanitú prírodu, rieky, hory a zničené miesta. A v riekach si budete môcť zaplávať
  • Hra plne rešpektuje históriu sveta Pillars of Eternity, no pridáva novinky
  • Prezentácia dialógov bude dynamická
  • Cieľom je dať hráčom maximálnu slobodu a tak budete môcť zabiť kohokoľvek
  • Hra je vývoji 2 roky a 7 mesiacov. Prvých 7 mesiacov bola hra v predprodukcii s malým tímom a následne sa na produkciu nabalilo viac ako 100 ľudí a vývojársky tím neustále rastie
  • Obsidian cieli hru na koniec roka 2022, alebo začiatok roka 2023, čo by znamenalo minimálne 5 ročný vývojový cyklus

Samozrejme, všetky tieto informácie je potrebné brať s rezervou, no ak sa zakladajú na pravde, tak sa určite máme na čo tešiť.

Zdroj: ResetEra

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk