Záhada sa postupne odhaľuje.
Dá sa povedať, že prichádzajúce nové informácie po odhalení Halo Infinite trochu vyvažujú nie príliš pozitívne reakcie po odhalení hry. Hra sa bude odohrávať na Zeta Halo, čo bolo vysnenou destináciou mnohých fanúšikov série a po stránke hrateľnosti a s podporou 120FPS to vyzerá viac ako dobre.
Stále však existuje veľa neznámych, ktoré sa nám postupne odhaľujú. Najnovšie čo-to o hre prezradil kreatívny šéf Paul Crocker, ktorý odhalil hlavné dizajnové prvky počas kampane. Konkrétne to, že hra nebude (chvalabohu) tradičným open worldom a namiesto toho prinesie veľké kúsky mapy, podobne, ako napríklad prvý Crysis, či Metro Exodus. To znamená, že v jednotlivých leveloch dostanete k dispozícii veľké prostredie, ktoré budete môcť preskúmavať, no po skončení staré prostredie vymeníte za nové, no na starú mapu sa budete môcť vrátiť.
„Jednoduchá odpoveď je, že hra sa odohráva vo veľkom svete, ktorý je rozsiahly a otvorený. Máme príbeh, ktorý vás cez tento svet dostane a v praxi vám odomyká nové prostredia. No počas toho, ako budete prechádzať kampaň budete mať možnosť ísť späť do levelov, ktoré ste už zdolali a preskúmavať to, čo ste vynechali. V tomto svete je toho veľmi veľa.“
Halo Infinite príde na trh spolu s konzolou Xbox Series X a to koncom tohto roka.
Prečítajte si tiež