Dôvod je veľmi prozaický.
Asi nikto nepochybuje o tom, že Cyberpunk 2077 bude masívna hra, no ak by sme ju postavili oproti poslednej hre od CD Projekt RED, Zaklínačovi 3, tak tam je už zdržanlivejšie aj samotné štúdio. Napríklad z hľadiska veľkosti sveta máme čakať menší, no oveľa vertikálnejší svet, čo je pochopiteľné. Čo však z hľadiska dĺžky príbehu?
Na túto otázku sme dostali prekvapujúco priamu odpoveď od quest dizajnéra Patricka Millsa, ktorý na Twitch streame prezradil, že hlavný príbeh hry bude kratší ako pri treťom Zaklínačovi. Existuje však na to veľmi dobré vysvetlenie. Zaklínača 3 totiž kvôli dĺžke veľké množstvo ľudí nedohralo: „Rozdiel medzi kompletným prejdením a prejdením hlavného príbehu…vieme, že hlavný príbeh Cyberpunku 2077 je o trochu kratší ako pri Zaklínačovi 3, lebo sme dostali kopec sťažností, že hlavný príbeh Zaklínača bol príliš dlhý.“
„Keď sme sa pozreli na metriky zistili sme, že obrovské množstvo ľudí sa dostalo v hre veľmi ďaleko, no nikdy ju nedokončilo. Chceme, aby hráči videli celý hlavný príbeh, takže sme ho trochu skrátili, no to, čo sme odstrihli sme presunuli do vedľajšieho obsahu, takže plné prejdenie hry vám zaberie veľmi veľa času. Nemám však konkrétne číslo.
Po vydaní sa navyše fanúšikovia môžu tešiť na tradičnú nádielku solídny príbehových rozšírení, ktoré však budú už tradične platené.
Cyberpunk 2077 vychádza 19. novembra na PC, Xbox One a Playstation 4, no zahrať si ho budete môcť aj na Xbox Series X/S a Playstation 5.
Prečítajte si tiež