Fotorealizmus v praxi.
Britské štúdio Ninja Theory vypustilo do sveta tretí diel svojich vývojárskych denníkov The Dreadnought, ktoré pokrývajú vývoj všetkých troch projektov, ktoré sú momentálne v štúdiu vo vývoji – hru Senua’s Saga: Hellblade II, Project: Mara a Project Insight.
Tento konkrétny vývojársky denník sa však venoval druhej menovanej hre, ktorá je svojim spôsobom zvláštna. Ide totiž o hru, ktorá sa celá odohráva v jednom byte a jeho úlohou je preskúmať mentálne problémy. Vývojári teda chceli hru zasadiť do prostredia v ktorom sa budete cítiť ako v reálnom prostredí. A to si vyžaduje veľký zmysel pre detail.
Vzhľadom na fakt, že celá hra sa odohráva v jednom byte, tak je tento proces výrazne uľahčený, no to neznamená, že bol ľahký. Vývojári museli najprv zoskenovať všetky materiály v byte, ktorým následne pridali aj 3D hĺbku a privolali si na pomoc špecialistov, aby im pomohli zo skenom celého bytu. Následne za pomoci rôznych technológií vrátane pokročilej technológie Houdini vytvorili niečo, čo svojim zmyslom pre detail vyráža dych. Veď sa presvedčte sami.
Project: Mara zatiaľ nemá určený dátum vydania, no hry by sme sa mali dočkať na PC a Xbox Series X/S a taktiež by mala byť v deň vydania v službe Xbox Game Pass.