Analýza, na natívne 4K zabudnite.
Už prvotné informácie o hardvérovej náročnosti novej hororovky od Bloober Teamu naznačovali, že si titul vypýta mierne viac výkonu než ostatné dnešné hry. Našťastie je škálovateľnosť na počítačoch pomerne slušná a hráči si aj vďaka vypnutému ray-tracingu užijú hru aj starších zostavách. Čo naznačuje benchmark so zostavou s grafickou kartou GTX 1060.
Na samotný konzolový port sa už tradične zameralo Digital Foundry, ktoré zhodnotilo, že hra beží pomerne stabilne v 30 snímkoch za sekundu a s podporou ray-tracingu. Horšie je to s dynamickým rozlíšením, kde na Xbox Series X hráte prevažne v rozlíšení 1440p a pri zobrazení dvoch realít to padá aj k 900p.
Xbox Series S verzia klesá ešte nižšie. Tam počítajte s rozlíšením 1080p, ktoré pri duálnej realite klesá aj k skutočne netradičnému rozlíšeniu 648p. Viac detailov vám ukáže spomínaný rozbor od DF.