Takže, ďakujeme Microsoft?
Nová hra od poľského štúdia Bloober Team The Medium vyšla 28. januára a v predaji je teda iba niekoľko dní. No hre stačilo iba 48 hodín na to, aby sa stala ziskovou a všetky predaje navyše už idú priamo do vrecka štúdia Bloober Team.
Prečítajte si tiež
Máme tu súhrn prvých recenzií na hororovku The Medium
Pre poľský web Money.pl to potvrdili priamo zástupcovia štúdia, ktorí potvrdili, že suma, ktorú získali na predaji hry pokryla nie len náklady na vývoj, ale aj na marketing. Vývojári však nekonkretizovali ani pomer medzi PC verziou a Xbox Series X/S verziou a ani to, či je do tejto sumy zarátaná aj platba od Microsoftu.
Totižto, hra bola okamžite v deň vydania pridaná do služby Xbox Game Pass a Microsoft platí v takomto prípade buď fixnú platbu za vývoj vopred, alebo platí za počet odohraných hodín. Taktiež sme sa nedozvedeli, koľko kópií hra predala.
Vzhľadom na to, že Xbox Game Pass má už 18 miliónov predplatiteľov, tak veľká masa ľudí mala možnosť si hru minimálne vyskúšať.