FPS boost na Xbox Series X/S nebude môcť fungovať na všetkých hrách

FPS boost na Xbox Series X/S nebude môcť fungovať na všetkých hrách

 

Na Dragon Age Inquisition by však mohol...

Microsoft počas minulého týždňa predstavil funkciu FPS Boost pre konzoly Xbox Series X/S. V skratke ide o funkciu, ktorá umožní vybraným hrám z Xbox One fungovať na novej generácii konzol od Microsoftu v dvojnásobnom, alebo prípadne až štvornásobnom framerate.

A asi najlepšou správou na tom všetkom je to, že táto technika nepotrebuje zásah vývojárov samotných hier. Pretože efektívne ide o trik. Hra si stále myslí, že funguje v 30FPS, no na pozadí je upravená tak, aby fungovala na 60FPS.

Zároveň však Microsoft musí požiadať o požehnanie od vydavateľa hry pri každom jednom titule. Niektorí vývojári si totiž neželajú také úpravy svojich hier a preto ich Microsoft nemôže implementovať. A zároveň sú tu také, pri ktorých sa takéto niečo spraviť nedá. Prezradil to Jason Ronald.

„Bohužiaľ, táto technika nefunguje pri všetkých hrách. V niektorých prípadoch je to o spôsobe, ako bola pôvodná hra napísaná. A pri tých hrách sme urobili testy a zistili sme, že animácie fungujú v dvojnásobnej rýchlosti, alebo fyzika je vypočítavaná dvojnásobne rýchlo.“

„Je pre nás dôležité, aby sme rešpektovali tvorcov týchto hier a ich úmysly. Preto sme schopní implementovať túto funkciu na úrovni konzoly a následne pracujeme s vývojárom a vydavateľom, ktorí nám prezradia, či táto zmena súladí s ich víziou za hrou.“

A ešte jedna drobnosť. V podcaste, kde odzneli tieto slová sa Larry Hryb z Xbox tímu preriekol, že súčasťou prvej várky hier mal byť aj Dragon Age: Inquisition, ktorý sa však vo finálnom zozname neobjavil. Následne na Twitteri vysvetlil, že technológia v hre funguje, no na nešťastie sa na poslednú chvíľu zmenili plány a hra zo zoznamu vypadla.

Zdroj: Microsoft

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk