Šéf BGS však ocenil pomoc Microsoftu.
Fallout 76. Vydanie tejto hry patrí asi medzi kapitoly Bethesdy, na ktoré by tento vydavateľ radšej zabudol. Aj keď hra je už dnes v oveľa lepšej kondícii, tak jej vydanie sprevádzalo jedno zlyhanie za druhým. A ak neveríte nám, tak tento prehľad vám určite pomôže.
A šéf Bethesda Game Studios Todd Howard priznal, že vydanie tejto hry nepatrilo medzi najsvetlejšie momenty: „Keď sme hru vydali, mali sme hromadu problémov a sklamali sme veľké množstvo ľudí a…v hre bolo veľmi málo toho, čo sme nepo*rali.“
Podľa Howarda by sa však podobná situácia nemala pod krídlami Xboxu opakovať. Počas Bethesda Joins Xbox – Roundtable prezradil, že vďaka akvizícii Microsoftu by mali ich budúce hry byť lepšie otestované a pridávanie hier do Game Passu by malo umožniť verejné beta testovanie oveľa jednoduchším spôsobom.
Zároveň dodal, že to bol práve Microsoft, kto pomohol Bethesde dostať hru do formy: „Jeden z ľudí, ktorým som zavolal bol práve Phil (Spencer). Povedal som mu „Momentálne máme strašne veľa problémov s ktorými sa pasujeme, vedel by si nám poskytnúť nejakú pomoc?“ A on ma spojil s ľuďmi v Xboxe, ktorí sa pozreli na systémy v hre a pomohli nám zistiť, čo je a čo nie je pre hru dôležité. A presne takýto typ rady nám pomohol a teraz je vďaka tomu Fallout 76 jednou z najhrávanejších hier na Xboxe a sme šťastní, že tu môžeme byť.“