Samozrejme, rovno do Game Passu.
Microsoft a Sony v súčasnosti pristupujú k lákadlám na zákazníkov úplne inak. Zatiaľ čo Sony je verné tradičnému postupu a budovaniu hier, ktoré následne predáva v súčasnosti za 80€, tak budúcnosť Microsoftu a Xboxu je určite v predplatnom Xbox Game Pass. A aj keď hry sa na Xboxe dajú kupovať stále štandardne, je zrejmé, že Microsoft veľmi chce, aby ste si platili predplatné.
Či už z dôvodu toho, že tam často tesne po vydaní pribudnú populárne hry, alebo preto, že tam pribúdajú všetky first-party hry Microsoft v deň vydania. Podľa šéfa herných Xbox služieb Bena Deckera je ten druhý dôvod tým populárnejším.
Podľa vlastných slov vykonal Microsoft prieskum medzi 14 tisícmi hráčov a až 55% z nich si platí predplatné kvôli hrám, ktoré tam môžu hrať v deň vydania. A preto dáva zmysel, prečo Microsoft v posledných rokoch výrazne investoval do rozšírenia first-party portfólia, ktoré viedla Bethesda za 7,5 miliary dolárov.
A Decker naznačuje, že nás čakajú hry, ktoré nám vyrazia dych: „Toto sú dôvody, prečo sme urobili investície, ktoré sme urobili. Máme 23 štúdií naprieč Xboxom a Bethesdou, ktoré pracujú na Halo, Forze či Falloutoch a nových značkách o ktorých sme ešte nehovorili, ktoré vám vyrazia dych. A všetky tieto môžeme pridať do Game Passu v deň vydania.“
A je zrejmé, že stávka Microsoftu zatiaľ vychádza. Služba veľmi rýchlo narástla na 23 miliónov predplatiteľov a stále rastie rapídnym tempom. Už len keby tie first-party hry začali aj vychádzať.