Spojenie s Crystal Dynamics pri Perfect Dark bola príliš dobré, aby sa prepáslo

Spojenie s Crystal Dynamics pri Perfect Dark bola príliš dobré, aby sa prepáslo

 

Tak aspoň tvrdí šéf Xbox Game Studios.

V septembri sme sa dozvedeli, že štúdio The Initiative nebude jediným vývojárskym štúdiom za hrou Perfect Dark. Na vývoji sa totiž budú podieľať aj vývojári reštartovanej Tomb Raider trilógie zo štúdia Crystal Dynamics.

Takéto spojenie s iným AAA štúdiom je v dnešnej dobe veľmi netradičné a to aj napriek tomu, že dvaja poprední vývojári zo štúdia The Initiative predtým pôsobili v štúdio Crystal Dynamics.

Matt Booty, šéf Xbox Game Studios však prezradil, že z jeho pohľadu to bola príliš dobrá šanca na to, aby sa prepásla: „Myslím si, že náš priemysel je vo fáze, že ak máte tím ako Crystal Dynamics, ktorý je dostupný, ktorý má skúsenosti, úspechy a vďaka konexiám (Darrel Gallagher pozná niekoľkých ľudí zo štúdia) a keď sa stanú dostupnými, tak vďaka mojej dennodennej práci by ma mrzelo, keby som nepovedal „poďme to spraviť tak, aby to fungovalo.“

„Majú tím, ktorý má skúsenosti s budovaním hier, ktoré budujeme my a ktorý predtým spolu pracovali. A viem, že to nie je štandardná situácia, pretože oni nepatria medzi štúdiá, ktoré by sa hrdili tým, že sú „spoluvývojármi“ ako niektoré iné, no našli sme spôsob, ako by to mohlo fungovať a to cez osobné spojenia, ktoré so štúdiom máme.“

„Som ohľadom toho nadšený už len kvôli tomu, čo to prinesie tímu, ktorý momentálne existuje v štúdiu The Initiative. A opäť...tieto zdroje sú momentálne priveľmi vzácne na to, aby sme po nich neskočili a neprišli na to, ako tento kontrakt naplniť, alebo čokoľvek iné by sme mali spraviť.“

Perfect Dark údajne cieli svoje vydanie na rok 2023 a dočkať by sme sa ho mali na PC a Xbox Series X/S.

Zdroj: VGC

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk