Nie je to v hráčoch.
Ak ste hráčom Back 4 Blood tak asi uznáte, že hra dá často zabrať aj skúseným skupinám hráčov. Jedným zo základných pilierov hry je totiž tzv. AI Director systém, ktorý dynamicky upravuje jednotlivé aspekty hry, podľa toho, ako dobre vám to ide. No aj tento aspekt má svoje muchy a to sa ukazuje v momente, keď sa na obrazovke objavia hneď niekoľko špeciálnych Ridden nepriateľov, ktorí hráčom zavaria.
A že ich je veľa uznalo aj štúdio Turtle Rock v novom streame a v blogu na sociálnych sieťach. Aj po prvotných úpravách je tempo, ktorým hra spawnuje špeciálnych Riddenov príliš vysoké a vývojári plánujú tento problém adresovať v najbližších dňoch. Asi najhoršie je, že podľa nich nejde o cielené nastavenie systémov zo strany vývojárov, ale o problém, ktorý museli nájsť a následne odstrániť.
„Identifikovali sme dôvod, prečo je náročnosť hry vyššia, ako sme plánovali. A aktívne pracujeme na riešení. Vyriešime to a budeme pokračovať v budovaní hry, ktorá sa bude zlepšovať.“
Vývojári prinesú lepší balans aj do trauma systému, ktorý robí hranie ťažším, kvôli znižujúcemu sa maximálnemu zdraviu postáv počas hrania. Posledným problémom, ktorý chcú vývojári riešiť je fakt, že momentálne je najlepším spôsobom na prejdenie hry šprintovanie od začiatku po koniec a budovanie decku okolo zvýšenia staminy, čo však spôsobuje problémy pri hraní s náhodnými hráčmi.