Klasický Ubisoft.
Aj keď nový Splinter Cell ešte nebol oficiálne ohlásený, tak viacero insiderov naznačuje, že pre Ubisoft je to už hotovou vecou a štúdio v Montreale už pracuje na ďalšej hre v tejto populárnej sérii a to takmer po dekáde od vydania Blacklist.
Ako však Splinter Cell sedí do súčasného portfólia Ubisoftu, ktoré je preplnené hrami v otvorenom svete? Dostane sa Samovi Fisherovi špeciálnej pozornosti s unikátnym dizajnom levelov, ktoré poskytnú dostatočnú slobodu, no aj napriek tomu budú „lineárne?“
Nope. Podľa insidera Toma Hendersona, ktorý ako prvý prezradil, že Ubisoft schválil vývoj novej Splinter Cell hry totiž Ubisoft plánuje hru v otvorenom svete, alebo ako to napísal konkrétnejšie: „viac stealth verzia Assassin’s Creed.“
Inšpiráciu vývojári údajne našli aj v štruktúre otvoreného sveta Halo Infinite.
Henderson však dodal, že hra je stále v počiatkoch svojho vývoja a štruktúra sa tak môže v jeho priebehu zmeniť.
Ubisoft’s Splinter Cell game that is in early development is currently scoped as a… You guessed it… Open World of sorts.
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) December 8, 2021
„A more stealthy version of Assassin’s Creed“
„Similar to how Halo Infinite has done its Open World“ pic.twitter.com/eqSzRplhu5