Taká bude finálna hra.
Herný priemysel nás vychoval k cynizmu. Bombastickými ukážkami hier, ktoré nakoniec končia v niektorých prípadoch brutálnym downgradom. Však Watch Dogs? A aj keď potom vidíme ukážky z „hrania,“ ktoré vyzerajú úžasne, tak škriatok v hlave hovorí, že takto hra určite vo finálne vyzerať nebude.
A to platí aj pri Hellblade II. Hra sa nám v hrateľnej podobe ukázala počas odovzdávania The Game Awards a bez pochýb išlo o jednu z technologicky najpokročilejších ukážok. Čaká nás však downgrade aj v prípade tejto hry?
Šéf audia štúdia Ninja Theory David García na sociálnej sieti Twitter upokojuje, že žiadne triky pri prezentácií hry nepoužili: „Všetko, čo ste videli v deme je zachytené priamo v engine v reálnom čase bez trikov. Je to reálne. A tým pádom to nie je dokonalé.“ Následne ešte skonkretizoval, že ide o „časť hry, ktorú hral jeden z členov Ninja Theory tímu“
Garcia taktiež podotkol, že aj demo používa 3D zvuk v podobe Project Acustics a Spatial Audio.
-I’m beyond words to have the honour to collaborate with Heilung and contribute with my musical ideas remixing, reshaping and making their sonic soul into Senua’s world. They are amazing. Really really talented musicians.
-Wwise integration with unreal is being an issue so far— David García (@dagadi) December 12, 2021
Či sa Garcia nemýli uvidíme až pri vydaní hry pre Xbox Series X/S a PC.