Postupný rast.
Mnohým určite skrsla myšlienka, či vôbec existuje šanca, že Xbox divízia bude generovať také peniaze, aby „splatila“ akvizíciu Bethesdy a Activision Blizzard, ktoré dokopy stáli viac ako 76 miliárd dolárov. Samozrejme, spoločnosti rozmýšľajú úplne inak a je viac ako zrejmé, že Microsoft sa úspech/neúspech tohto obchodu nebude pozerať cez optiku, či sa im podarilo vrátiť túto sumu do banky.
Podobný sentiment vyjadril aj šéf Xbox divízie (po novom šéf Microsoft Gaming) Phil Spencer v rozhovore s investormi: „Musím povedať, že tento obchod nie je o krátkodobých výsledkoch. Videli sme vydavateľský plán Activision Blizzard a sme nadšení z toho, čo tímy vytvárajú a na plán spoločnosti na roky dopredu.“
„Máme k dispozícii silný výkon od našich existujúcich ZeniMax a Xbox Game Studios a sme skvelo zasadený na to, aby sme viedli série Activision Blizzard. Som osobne nadšený, že budeme môcť spolupracovať priamo s tímami sérií Call of Duty, štúdií Blizzard a King a každým štúdiom v spoločnosti, aby dosiahli ešte vyššie a aby mohlo hrať spolu ešte viac hráčov.“
„Dávame hráčov do centra všetkého čo robíme a táto transakcia bude fantastická nie len pre našich existujúcich hráčov, ale umožní nám to priniesť inovatívne zážitky pre nových hráčov. Pretože pridanie Activision Blizzard portfólia do našich existujúcich operácií im pomôže v nových formách distribúcie a monetizácie cez Cloud Gaming a predplatné Xbox Game Pass.“