Oprava partnerstva?
Príbeh vývoja Scalebound reprezentoval všetko, čo sa počas Xbox One generácie nepodarilo. Malo ísť o ukážkovú spoluprácu medzi Xboxom a japonským štúdiom PlatinumGames na unikátne vyzerajúcej hre. Všetko sa ale skončilo zrušením celej hry a zisťovaním, kde sa vlastne stala chyba. A aj keď štúdio PlatinumGames pripísalo vinu hlavne sebe, je zrejmé, že mandát Microsoftu používať Unreal Engine a mať v hre co-op tiež nebol veľmi šťastný.
Zdá sa však, že päť rokov po oficiálnom zrušení hry sú už vzťahy medzi štúdiom a Microsoftom napravené a to dokonca do takej miery, že Hideki Kamija cez sociálnu sieť Twitter vyzval šéfa Xboxu Phila Spencera k spolupráci.
Štúdio sa totiž nedávno presťahovalo do nových priestorov a Phil Spencer a jeho tím ich v novom štúdiu privítali darom: „Ďakujeme Phil! Poďme sa pustiť do spolupráce.“
Thanx, Phil ! Let’s work together again 😉 pic.twitter.com/L2bKsDBPsa
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 4, 2022
Je teda zrejmé, že Kamija teraz bude musieť minimálne 3 roky odpovedať na otázky, či sa náhodou projekt Scalebound neobnovil. Alebo či prípadne PlatinumGames nepracuje na nejakej Xbox hre.