Sci-fi, ale rozpoznateľné.
Už 11. novembra by sme sa mali dočkať vydania Starfield, prvej novej hernej značky štúdia Bethesda Game Studios od vzniku série The Elder Scrolls, čo je naozaj dlhá doba. A zatiaľ čo na priame zábery z hrania si budeme musieť počkať do leta, tak štúdio nás pravidelne zásobuje novými informáciami.
A jedna z nich sa týka aj vizuálneho štýlu hry. Napriek tomu, že ide o sci-fi hru odohrávajúcu sa v budúcnosti, tak vývojári napriek tomu chceli vytvoriť vizuálny štýl, ktorý bude rozpoznateľný aj v dnešnej dobe: „Na začiatku projektu, keď sme sa snažili vytvoriť celkový vzhľad hry, tak sme vymysleli názov NASA-punk, aby sme popísali náš svet – čiže niečo, čo je zasadené do reality a príbuzné súčasnosti,“ prezradil Istvan Pely.
„Chceli sme hru poňať realisticky. Tak, že viete nakresliť čiaru od dnešnej vesmírnej technológie a presunúť to do budúcnosti, ktorá je uveriteľná.“
Animátor Rick Vicens dodal: „Zaujímavé je, koľko vecí v hre sa chytilo toho konceptu. Keď poviete NASA-punk, tak výtvarný tím vie tieto dve slová zobrať a vsadiť ich do svojej práce. Je to skvelý termín pre vizuálny štýl hry a pre to, aby sme všetci vytvárali konzistentný vizuál. Pre mňa to okamžite zapadlo a na začiatku projektu bola táto fráza pre nás kľúčová.“
Starfield príde na PC a Xbox Series X/S a do predplatenej služby Xbox Game Pass.