Bezprecedentná simulácia?
Počas Xbox & Bethesda Showcase sme sa dočkali solídnej prezentácie simulačnej pretekárskej hry Forza Motorsport. Vývojári zo štúdia Turn 10 prekopali hru vrátane enginu od základov, čo je celkom zreteľne vidieť na výsledku a hra sa taktiež odstrihla od obmedzení konzol Xbox One a bude tak dostupná iba pre PC a Xbox Series X/S.
Viac o vylepšeniach hry nám prezradil šéf vývoja Chris Esaki v novom Forza Monthly streame a tie najzaujímavejšie informácie nájdete v zhrnutí nižšie.
- Hra ponúkne úplne nový mód kariéry, no detailov sme sa zatiaľ nedočkali.
- Multiplayerové preteky budú mať štruktúru pretekárskeho víkendu – najprv budú k dispozícii tréningy, následne kvalifikácia a až potom preteky. Hráči si budú taktiež voliť stratégie a takticky voliť veci ako pneumatiky či množstvo paliva.
- Ray tracing bude v hre dostupný plne počas hrania a nie iba v opakovaných záberoch.
- Zmena obdobia dňa a zmena počasia budú dostupné na každej jednej trati v hre.
- Xbox Series X/S konzoly poskytli „najlepší Forza zážitok“ s „hlbokou simuláciu fyziky počas jazdy“ čo vyústilo v úplne nový pocit z hrania.
- Plne dynamická zmena dennej doby má vplyv aj na hrateľnosť – napríklad v noci je teplota trate nižšia, čo má vplyv na degradáciu a priľnavosť pneumatík. Na to má vplyv aj množstvo natankovaného paliva a typ pneumatík.
- Štúdio vytvorilo pre hru úplne nové trate, pričom skvelá hrateľnosti mala pri ich tvorbe najvyššiu prioritu.
- Hra dostane množstvo áut, ktoré sa v minulosti v sérii Forza Motorsport nevyskytovali.
- Mnoho systémov bolo prebudovaných od základov, pričom viac informácii o nich sa dozvieme neskôr.
- Kompletným prepracovaním si prešiel model poškodenia áut.
Forza Motorsport príde na jar 2023 na PC a Xbox Series X/S a do služby Xbox Game Pass.
Zdroj: Turn 10
Zapojte sa do diskusie
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!