Nie štandardná RPG hra štúdia.
O tom, že Obsidian pracuje popri svojich veľkých RPG hrách aj na menšom projekte sa hovorilo už dlhšie a počas Xbox & Bethedsa Showcase sme sa dočkali oficiálneho predstavenia hry Pentiment, ktorá príde v novembri na Xbox a PC a do služby Xbox Game Pass.
Ide naozaj o netradičnú hru, pretože neobsahuje žiaden súbojový systém a zaujme aj svojim vizuálom. Režisér hry Josh Sawyer nám však v novom videu prezradil o hre viac. V Pentiment sa chopíme postavy Andreasa Mollera, ktorý je umelcom v Benediktínskom opátstve počas 16. storočia v štáte Bavorsko. Moller sa počas hry zapletie do série vrážd a jeho úlohou je počas 25-ročného obdobia kedy sa hra odohráva prísť na koreň týmto vraždám.
Názov Pentiment je metaforou hry samotnej pretože slovo pentiment odkazuje na maľbu, ktorá sa skrývala pod inou maľbou a odhalila sa až vtedy, keď zub času „zotrel“ vrchnú vrstvu maľby.
Vizuálny štýl hry má navyše napodobňovať maľby z tamojšej doby a podľa Sawyera sa bude vyvíjať postupným plynutím deja v hre. Vzhľadom na fakt, že hra sa odohráva počas 25 rokov uvidíme vývoj jednotlivých postáv počas dlhého obdobia čo bude vplývať na vyšetrovanie. Podľa Sawyera môžeme od hry očakávať 15 až 20 hodín hrania.
A ešte jedna špecialita. Podľa Sawyera nám hra nikdy nepovie, kto vraždu/y spáchal a naša verzia bude teda vždy tá pravdivá.