Všetky zbrane sú k dispozícii.
Nekončiaca sága akvizície Activision Blizzard Microsoftom nás baví (alebo otravuje) aj naďalej a spoločnosti Sony (tá je výrazne proti schváleniu) a Microsoft sa predháňajú v čoraz nezmyselnejších argumentoch pre a proti. A počas tejto argumentácie neváhajú „zhejtovať“ aj iné herné série.
Najnovšie si spoločnosť Sony vo svojej argumentácii pomohla kopnutím si do série Battlefield. Sony sa totiž dlhodobo snaží poukázať na dôležitosť série Call of Duty a tým dokázať, že bez Call of Duty vlastne nemôže PlayStation fungovať. A séria Battlefield podľa nich dokazuje, že s Call of Duty sa jednoducho bojovať nedá.
Sony tvrdí, že ak by sa im aj podarilo vytvoriť first-party konkurenta Call of Duty, tak by to zabralo mnoho rokov a miliardy dolárov a aj tak by to pravdepodobne skončilo neúspechom. Ako séria Battlefield.
„Aj za predpokladu, že by spoločnosť SIE mala schopnosti a zdroje na vytvorenie podobne úspešnej série ako Call of Duty, vytvorenie konkurenta Call of Duty by si vyžiadalo mnoho, mnoho rokov a miliardy dolárov – a príklad Battlefieldu od EA ukazuje, že akékoľvek takéto úsilie by s veľkou pravdepodobnosťou nebolo úspešné,“ tvrdí v dokumente určenom pre britskú CMA spoločnosť Sony.
Na jednej strane má Sony pravdu. Zatiaľ čo séria Battlefield predala počas svojej existencie 88,7 milióna kópií, tak Call of Duty má na konte 400 miliónov predaných kópií. Na druhej strane je však férové priznať, že veľkým dôvodom, prečo sa Battlefield nikdy nevyrovnal sérii Call of Duty je prístup Electronic Arts, ktoré je ochotné často vydať absolútne nedokončený produkt (viď Battlefield 2042) alebo rovno ísť proti vlastnej komunite (viď Battlefield V), čo určite popularite tejto série neprispieva.
Taktiež je však potrebné dodať, že tento argument stráca na relevantnosti, pretože ako sme vás nedávno informovali, Microsoft zaslal spoločnosti Sony novú ponuku, ktorá by garantovala prítomnosť Call of Duty na PlayStation konzolách minimálne do roku 2034.