Bizarnosti z jarmoku pokračujú.
Okolo ťahaníc akvizície Activision Blizzard Microsoftom sa toho už napísalo mraky. Čím viac sa blíži záver vyšetrovaní regulačných úradov naprieč Amerikou, Britániou a Európskou úniou, tým bizarnejšie sa zdajú byť tvrdenia Microsoftu (prečo akvizíciu schváliť) či Sony (prečo ju neschváliť).
Ak ste mali pocit, že pomyselná bizarnosť končí vyjadrením Microsoftu, že vlastne ani nevedia, čo to Call of Duty je, kedy vzniklo a kto za ním vlastne stojí, tak vás vyvedieme z omylu.
Vlastne ani nie my, ale Lulu Cheng Meservey, riaditeľka komunikácie s verejnosťou v spoločnosti Activision. Tá najprv na Twitteri nešetrila superlatívmi na adresu seriálového hitu The Last of Us z produkcie HBO, kde následne dodala, že Sony má takýchto značiek niekoľko a chystanou akvizíciou nemôže nijak utrpieť.
"Seriál The Last of Us produkuje Sony Pictures Television a PlayStation. Adaptuje populárnu hru vyrobenú štúdiom vo vlastníctve Sony a vydáva ju exkluzívne na PlayStatione. FTC sa bráni akvizície Activisionu Microsoftom kvôli obavám, že by Microsoft mohol potlačiť konzolovú konkurenciu", vyjadrila svoje pocity Lulu Cheng Meservey.
Hi @FTC — did you catch last night’s episode of The Last of Us? It was incredible.
— Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) January 30, 2023
No wonder the show is breaking records. It’s a true blockbuster, watched by tens of millions.
If you haven’t already, you should check it out. You may be particularly interested in the fact that pic.twitter.com/MhcT0DmOsM
Meservey ďalej tvrdí, že spoločnosť Sony má bezkonkurenčnú sadu značiek a to nie len ak ide o hry, ale aj filmy či hudbu. Podľa jej slov je talent a značky v Sony hrách ohromujúci a niet divu, že dominuje konzolovému trhu. Tieto jej tvrdenia samozrejme rozvírili vášnivé debaty a s jej názorom sa teda veľa ľudí nestotožňuje.
Sony bude v pohode aj bez ochrany od FTC.
Lulu Cheng Meservey
Tento štýl komunikácie však prekvapí možno len nezainteresované osoby. Microsoft celý čas razí rétoriku dobrých chudákov, ktorí v ničom nie sú lepší a vlastne ani to Call of Duty si v recenziách neodnáša skvelé známky. V podstate je to podľa nich akási bezvýznamná hra.
Samozrejme, nech sa na vec pozeráte akokoľvek, je jasné, že spoločnosti Sony a Microsoft len ťahajú za nitky a snažia sa dosiahnuť svoje. Len tých bizarností by mohlo byť pomenej. Koniec koncov tých sedemdesiat miliárd by sa dalo utratiť aj úplne inak, ale to je už iný príbeh.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!