Takže priame pokračovanie.
Preview k hre Star Wars Jedi: Survivor vychádzajú a tie naznačujú to, čo sme mohli čakať. Jedi: Survivor je štandardným pokračovaním, kde sa zobralo všetko z Fallen Order čo fungovalo, spravilo sa väčším a upravili sa veci, ktoré v hre nefungovali.
Dizajnový šéf Jeff Magers síce odmietol dať konkrétne číslo toho, ako dlho bude prejdenie Jedi: Survivor trvať, no dodal, že to bude viac, ako prejdenie predchodcu: „Nemôžeme to vyčísliť,“ povedal. „Môžeme však povedať, že sa výrazne rozšíril oproti Fallen Order. Star Wars Jedi: Survivor je oveľa väčšia ako Fallen Order, takže dúfame, že hráči si v nej nájdu veľa vecí na preskúmanie a budú sa z nej tešiť ešte dlho.“ A vzhľadom na to, že prejdenie predchodcu trvalo 20+ hodín, tak je zrejmé, že obsahu v hre bude dostatok. Magers taktiež potvrdil, že hra poskytne okrem hlavného questu aj vedľajšie úlohy.
„Na začiatku projektu Stig (Asmussen, režisér hier Jedi: Fallen Order a Jedi: Survivor) veľmi jasne stanovil piliere, ktoré sú pre hru dôležité,“ povedal producent hry Paul Hatfield. „Pri prvej hre išlo skôr o to, aby tím zvládol to, čo sme si stanovili, a aby sme tím budovali od základov. Učili sme sa a budovali hru za pochodu. Takže pri druhom zápase to bolo ako: „Dobre, naučili sme sa milión vecí, počuli sme toľko spätnej väzby, máme internú spätnú väzbu a spätnú väzbu od hráčov. Poďme to všetko spojiť a dať tomu mašľu na druhý pokus.“
Jedným z veľkých hubov v hre bude planéta Koboh, ktorá síce neponúkne plne otvorený svet, no jeho veľkosť bude dostatočná, aby sa hráči necítili zviazaní. Na tejto planéte sa bude nachádzať aj mestečko Rambler’s Ranch, ktoré sa bude postupom kampane vyvíjať a zväčšovať, na čom budú mať priamy podiel činy hráča.
Poteší aj rozšírená možnosť úpravy Cala a BD-1 a to nie len z hľadiska výzoru, ale aj výbavy. Calovi môžu narásť fúzy a komplexná úprava je prenesená aj do úpravy svetelného meču.
Samozrejme, kľúčom pri postupe hrou bude učenie sa nových schopností zbieraním Skill Points. Našťastie však vývojári do hry nepreniesli zaužívaný zvyk, kedy postava medzi koncom prvej hry a začiatkom druhej hry zabudne všetky svoje schopnosti a musí sa ich naučiť od začiatku. Vývojári to označili tak, že Cal „nedostal kyjakom po hlave“ a tým pádom nič nezabudol: „Od hry Fallen Order uplynulo päť rokov a my chceme, aby mal hráč pocit, že Cal toho veľa prežil. Už nie je padawan. Takže keď sa vrátite a vezmete do ruky ovládač, chceme sa uistiť, že je prístupný aj pre ľudí, ktorí nehrali Fallen Order – to je tak trochu spojené s tutoriálom.“
„Ale zároveň by ste mali tieto schopnosti od samého začiatku. A stále sa môžete rozvíjať. [Cal] nie je rytier Jedi. Nie je to Yoda. Ešte neovláda všetko. Takže je ešte veľa vecí, ktoré sa môže naučiť. A tak je to rovnováha medzi tým, aby nebol príliš mocný hneď od začiatku, ale stále je tam veľa pokroku od začiatku do konca.“
Vývojári potvrdili, že Star Wars Jedi: Survivor príde na trh s piatimi úrovňami náročnosti, pričom novinkou je náročnosť Jedi Padawan, ktorý by bol v štandardnej hre označený ako Normal náročnosť a bude zasadená medzi Story Mode a Jedi Knight náročnosti. Dôvodom je, že podľa dát vývojárov až 40% hráčov prešlo Jedi: Fallen Order na Story Mode náročnosť a dôvodom bolo, že medzi prvou a druhou náročnosťou bol veľký skok, čo by mala vyriešiť práve implementácia Jedi Padawan náročnosti.
Star Wars Jedi: Survivor príde 28. apríla na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.