Tak skoro ho neuvidíme.
Napriek tomu, že remake Prince of Persia: Sands of Time bol ohlásený ešte v roku 2020, tak je viac ako jasné, že hry sa nie len tak skoro nedočkáme, ale aj to, že hru neuvidíme na budúcomesačnom Ubisoft Forward.
Francúzske vydavateľstvo totiž oznámilo, že vývoj hry bol prakticky reštartovaný a to po tom, čo vývoj od štúdií Ubisoft Pune a Ubisoft Mumbai prebralo štúdio Ubisoft Montreal. Hra je tak efektívne na začiatku svojho vývojového cyklu: „Čo sa týka fázy vývoja, momentálne sme v štádiu konceptu," povedal producent Jean-Francois Naud v rozhovore. "Odkedy sme projekt prevzali, sledujeme spätnú väzbu od komunity a hľadáme vlastný spôsob, ako hru doručiť.
"Teraz budujeme tím, definujeme priority, zostavujeme prototypy, testujeme prvky a hľadáme možnosti, ako do vývoja zapojiť aj spätnú väzbu od komunity. Stále je to v počiatočnom štádiu a hráči by nemali očakávať, že o hre budeme tento rok počuť viac, ale buďte si istí, že všetci do tohto projektu vložíme svoje sily a srdce."
„Herný mix akrobacie, boja, hádaniek - tieto veci musia zostať a musia zostať vyvážené v rovnakej miere," povedal režisér hry Michael McIntyre. "Nemôžete ich zachovať a potom zdvojnásobiť množstvo boja a povedať, že je to stále The Sands of Time. Dôležité je zachovať nielen tieto piliere hrateľnosti, ale aj rovnakú vyváženosť. Samozrejme, zachovanie rovnakého príbehu a prostredia je dôležité, ale jednou z vecí, ktoré sme označili za rozhodujúce, aby sme si boli istí, že to nie je len hra Prince of Persia, ale že je to The Sands of Time, je, že je tu rozprávač, ktorý vám tento príbeh rozpráva, a je to príbeh v príbehu. Dokonca ani ostatné hry Prince of Persia to nerobili, a to je naozaj tajná zložka toho pocitu z The Sands of Time, tej akejsi rozprávkovej atmosféry. To je pre nás veľmi dôležité zachovať."
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!