Nakoniec je však všetko inak.
Planéta Zem v hre Starfield nie je práve hostinným prostredím, no veľmi do detailov zachádzať nechceme, aby sme nespojlovali príbeh hry. Každopádne to metaforicky otvorilo dvere do celého vesmíru, zatiaľ čo naša domovská planéta ostala v zabudnutí.
Nemuselo to však ta byť. Todd Howard v rozhovore pre The Washington Post potvrdil, že štúdio istý čas zvažovalo, že Zem bude v hre obývateľnou planétou a že použijú Zem zo sveta post-apokalyptickej série Fallout.
„Rozmýšľali sme o tom,“ priznal Howard. Následne však skonštatoval, že podobných nápadov bolo počas vývoja mnoho a nakoniec myšlienku na niečo, čo by sme mohli označiť ako „Bethesdaverse“ zavrhli a Starfield sa teda oficiálne neodohráva v rovnakom svete ako séria Fallout.
Ak by sa však Bethesda rozhodla inak, tak by to spôsobilo asi priveľa vrások na čele scenáristov. Starfield sa totiž odohráva v roku 2330, teda iba 40 rokov po udalostiach z Fallout 4. Vysvetliť, ako sa spoločnosť na planéte Zem za 40 rokov dostala z ledva fungujúceho post-apokalyptického systému do obdobia cestovania vesmírom je asi priveľké sústo.
Navyše, Howard priznal, že odklady Starfield a celková pomalosť vývoja hry, ktorá bola spôsobená aj pandémiou COVID-19 a následným presunom na prácu z domu spôsobila, že takéto neesenciálne snahy o prepojenie dvoch svetov by spôsobovali ešte väčšie problémy pri vývoji.
Starfield vyšiel 6. septembra a za prvý deň si hru zahralo 6 miliónov hráčov.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!